بهترین متخصص کایروپراکتیک در کرج

بهترین متخصص های کایروپراکتیک در کرج  در زمینه درمان و عملکرد ستون فقرات مهارت و تکنیک های لازم را دریافت کرده است

در این روش درمان متخصص کایروپراکتیک  در ستون فقرات اصلاحاتی به صورت دستی یا با استفاده از ابزار انجام می دهد البته، درمان با کایروپراکتیک، تنش های اطراف عضلات ستون فقرات را کاهش داده و به همین دلیل  محدوده حرکات و قدرت عضلانی فرد افزایش می یابد.

متخصص کایروپراکتیک کیست؟

بهترین متخصص کایروپراکتیک در کرج حداقل 6 تا 7 سال تحصیلات تخصصی دانشگاهی و بالینی در این زمینه گذرانده است.

متخصصان کایروپراکتیک در این دوره آموزشی در رابطه با تشخیص، ارائه برنامه درمانی مخصوص برای مشکلات بیماران آموزش دیده  اند.

این دوره های آموزشی بیشتر  شامل دوره‌ های مدیریت درد، ورزش و توان بخشی با کایروپراکتیک است.

علاوه بر این دوره یک متخصص کایروپراکتیک، تخصص‌ های علمی و عملی نیز در زمینه‌ ها درمان دردهای استخوانی و عضلانی ،تشخیص از روی تصویر، تشخیص بیماری کودکان، توانبخشی، تشخیص در  تنگی مجرای نخاع و ستون فقرات، علوم ورزشی لازم در جلسات کایروپراکتیک گذرانده است.

چه زمانی به متخصص کایروپراکتیک مراجعه کنیم؟

متخصص کایروپراکتیک با درمان دستی ، ماساژ درمانی و تمرینات ورزشی توانبخشی برای درمان انواع اختلالات در  ستون فقرات استفاده می‌ کند. شما می توانید برای هریک از این مشکلات به بهترین متخصص کایروپراکتیک در کرج مراجعه کنید.

-دردهای آرتروز

-انواع درد کمر

-درد در ناحیه شانه و گردن

-انواع دردهای  عضلانی

-آسیب دیدگی ورزشی و تصادفات

-سردرد های میگرنی

در حقیقت متخصص کایروپراکتیک به کمک حرکات دست و استفاده از دستگاههای پیشرفته به  افزایش توانایی حرکتی در ناحیه آسیب دیده کمک می‌ کند تا بیمار به سطح مناسبی از سلامتی خود بازگردد.

متخصص کایروپراکتیک به طور کلی از یک روش درمانی کامل  برای بهبودی بیماران  استفاده می‌‌کند، بعد از این که علت اصلی بروز مشکل و بیماری مشخص شد به درمان علائم او می پردازند.

معمولاً در این دوره درمانی  هدف فرایند طبیعی ترمیم شدن بدن است و نیازی به انجام عمل جراحی یا مصرف دارو برای بیمار وجود ندارد.

فواید مراجعه به بهترین متخصص  کایروپراکتیک در کرج

مراجعه به بهترین متخصص کایروپراکتیک می تواند به شما در درمان بیماری بسیار کمک کننده باشد در اینجا به برای از فواید مراجعه به متخصص کایروپراکتیک اشاره شده است.

حتما بخوانید:   کایروپراکتیک کرج

تسکین و کاهش درد:

انجام جلسات کایروپراکتیک بعد از چند جلسه موجب کاهش درد در ناحیه کمر، گردن و سایر نواحی بدن خواهد شد .

زیرا انجام کایروپراکتیک در  ستون فقرات باعث کاهش التهاب و بهبود تحرک بدن می شود ، که همین امر درد را کاهش می دهد.

بهبود و افزایش دامنه حرکتی:

• با کاهش التهابات  در عضلات و بافت‌ های نرم و بهبود تحرک مفصل و به مرور دامنه حرکت و انعطاف‌ پذیری فرد بهبود می ابد.

کاهش نیاز داروی :

• همان گونه که گفته شد کایروپراکتیک با روش های درمانی طبیعی متمرکز است ،به همین دلیل بعد از چند جلسه کایروپراکتیک نیاز بیماران به دارو برای  کاهش درد و سایر مشکلات سلامتی کاهش می یابد.

بهبود در عملکرد حرکات ورزشی:

• کایروپراکتیک می تواند به ورزشکاران آسیب دیده  کمک کند تا بعد از مدتی دامنه حرکتی و آسیب دیدگی ورزشی آنها بهبود پیدا کند.

بعد از انجام کایروپراکتیک چه اتفاقی می افتد؟

پس از انجام کایروپراکتیک، ممکن است فرد  در نواحی از بدنتان که پزشک کار کرده است ، احساس  درد خفیف یا دردهای جزئی داشته باشید.

این احساس درد در طی 24 ساعت برطرف می شود البته در طی دوره درمان ممکن است از شما بخواهد ورزش و کارهای در خانه برای بهبودی نیز انجام دهید که این کارها شامل موارد زیر است

-انجام ورزشهای خاص و کشش

-سرما و گرما درمانی یا استفاده از  مسکن های موضعی

-مشاوره تغذیه، رژیم غذایی خاص در دوره درمان

-روشهای برای کاهش و مدیریت استرس و شل کردن عضلات

زمان بهبودی بعد از کایروپراکتیک

بیشتر افراد پس از دریافت روشهای  کایروپراکتیک، کاهش سریع علائم را تجربه می کنند. پس از جلسه کایروپراکتیک ممکن است  که افراد در یک بازه زمانی 24 ساعته احساس درد داشته باشند بعد از این مدت احساس بهبودی را حس می کنند.

هدف اصلی کایروپراکتیک به جای بهبود علائم در زمان کوتاه ، بازیابی و بهبودی سلامت در دراز مدت است. برای این منظور متخصص کایروپراکتیک فرد را تشویق می‌ کند تا با قرار دادن بدن در وضعیت درست به بهبودی خود کمک کند.

حتما بخوانید:   کایروپراکتیک چیست؟

به عنوان مثال  نحوه قرار دادن بدن خود در پشت میز، و یا قرار دادن درست بدن  زمانی که ایستاده‌ اید و یا در  حرکت هستید و حتی  زمانی که در رختخواب هستید، را بیاموزید.

آن‌ ها همچنین ممکن است توصیه کنند در طول روز برخی از حرکات کششی را انجام دهید. انجام  این نکات در طولانی مدت می‌ تواند به بهبودی کامل و  جلوگیری از مشکلات دیگر کمک کند.

کایروپراکتیک ستون فقرات

• یکی از رایج‌ ترین روش‌ ها درمانی کایروپراکتیک دستکاری ستون فقرات و دیسک کمر است  هدف از کایروپراکتیک دیسک کمر و ستون فقرات،

بازگرداندن و کمک به تحرک مفصل با استفاده از نیروی دست و دستگاه بوده تا اثر آسیب دیدگی که در هر ناحیه از بدن ایجاد شده است ، برطرف شود.

• آسیب دیدگی در قسمت دیسک کمر و ستون فقرات ممکن هست به دلیل یک حادثه و تصادف ، بلند کردن نادرست اجسام سنگین و یا در اثر

فشارهای تکراری در هنگام نشستن نادرست و همین طور قرار گرفتن ستون فقرات به مدت طولانی در وضعیت نامناسب ایجاد شده باشد.

در هر صورت آسیب دیدگی در قسمت ستون فقرات باعث باعث التهاب، درد و عملکرد ضعیف در ستون فقرات شما خواهد شد.

فواید کایروپراکتیک ستون فقرات

• انجام روش درمانی کایروپراکتیک ستون فقرات کمک می کند تا مفاصل و بافت‌ های آسیب دیده ترمیم شود و احساس درد و گرفتگی عضلات در قسمت کمر و دیسک کمر بهبود یابد و دامنه تحرکات فرد بیشتر شود

• این نکته را بدانید کایروپراکتیک ستون فقرات روش درمانی ایمن برای رفع مشکلات و عارضه به دیسک کمر و ستون فقرات است  اگرچه ممکن هست

در طول درمان  احساس درد و ناراحتی‌ کمی برای بیمار ایجاد شود.

اما معمولا بعد از یک الی دو روز این درد کاهش می یابد  و مشکل بیمار نیز بعد از چند جلسه کایروپراکتیک  تا حد زیادی بهبود پیدا می‌ کند.

ویژگی های بهترین متخصص کایروپراکتیک در کرج

حتما بخوانید:   درمان چسبندگی تاندون دست با کایروپراکتیک

1.دانش و تحصیلات

– بهترین متخصصان کایروپراکتیک مدرک دکترای کایروپراکتیک خود را از یک موسسه کایروپراکتیک معتبر به پایان رسانده اند.

همچنین دکتر کایروپراکتیک به طور مداوم در آموزش مداوم و آموزش پیشرفته شرکت می کنند تا از آخرین پیشرفت ها در مراقبت های کایروپراکتیک به روز بمانند.

2.دارای مجوز و گواهینامه

آنها مجوزهای معتبری برای انجام کایروپراکتیک در مناطق مربوطه خود دارند .گواهی از نهادها یا انجمن های مربوط به کایروپراکتیک بر تعهد آنها به رعایت استانداردهای حرفه ای تأکید می کند.

3.تجربه و مهارت

دکتر کایروپراکتیک شما باید دارای تجربه گسترده ای بشد  که اغلب چندین سال را در بر می گیرد

آنها در درمان طیف گسترده ای از بیماری های اسکلتی- عضلانی، از کمردرد معمولی گرفته تا مسائل پیچیده تر، تخصص دارند

4.ارزیابی کامل بیمار

پزشک شما باید ارزیابی های جامعی را در جلسه اول انجام دهد که ممکن است شامل معاینات فیزیکی، سابقه پزشکی بیمار و تصویربرداری تشخیصی مانند اشعه ایکس یا اسکن و یا ام ار ای باشد برای تشخیص دقیق شرایط بیماران

5.برنامه های درمانی سفارشی

دکتر کایروپراکتیک معمولا برنامه های درمانی فردی را متناسب با نیازها و اهداف متمایز هر بیمار ایجاد می کنند و هر بیمار متناسب به شرایط و بیماری که دارد برنامه مخصوص خود را خواهد داشت.

6.ارتباط موثر با بیماران

متخصص کایروپراکتیک های خوب باید  در برقراری ارتباط و توضیح تشخیص ها، گزینه های درمانی و نتایج مورد انتظار توانایی لازم را داشته باشد.

آنها همدلی و نگرانی صمیمانه برای رفاه بیمار خود را نشان می دهند و برای گوش دادن به نگرانی های آنها و رسیدگی به هرگونه سوال یا عدم اطمینان وقت می گذارند.

7.بیمار محور بودن

بهترین پزشکان کایروپراکتیک راحتی و رضایت بیمار را در اولویت قرار می دهند و اطمینان حاصل می کنند که بیماران در تصمیمات درمانی خود مشارکت دارند.

ودر آخر  آنها غالباً با توجه به اینکه عوامل سبک زندگی، انتخاب های غذایی و ورزش به سلامت اسکلتی عضلانی کمک می کنند، رویکردی جامع را برای مراقبت های بهداشتی اتخاذ می کنند.