کایروپراکتیک زانو

کایروپراکتیک زانو یکی از بهترین گزینه ها دریافت مراقبت های درد زانو می باشد. زانو درد یک نگرانی رایج است که اغلب به دلیل افزایش سن، آسیب یا استفاده بیش از حد رخ می دهد.

درد خفیف و حاد زانو معمولاً طی چند روز با استفاده از درمان‌ های خانگی کاهش می‌ یابد. با این حال، زانو درد مزمن و شدید نیاز به درمان برای کاهش ناراحتی و جلوگیری از بدتر شدن آن دارد.

یکی از گزینه های درمانی برای درد زانو ممکن است مراقبت های کایروپراکتیک باشد که از روش های کل نگر برای درمان کل بدن و بهبود سلامت کلی استفاده می کند.

یک کایروپراکتیک ممکن است بتواند برخی از دردهای زانو را درمان کند و مشکلات اساسی را برطرف کند.

با این حال، این روش ممکن است برای همه مناسب نباشد. اگر روش درمانی طبیعی را ترجیح می دهید و اگر درد زانو ناشی از آسیب یا شرایطی نیست که نیاز به مداخله جراحی دارد، درمان کایروپراکتیک ایده آل است.

در برخی موارد، مراقبت های کایروپراکتیک ممکن است برای کمک به کاهش درد زانو کافی باشد. در موارد دیگر، می توانید از آن در کنار درمان های پزشکی معمولی استفاده کنید.

چه بیماری های زانو درد را پزشکان کایروپراکتیک درمان می کنند؟

کایروپراکتیک ها می توانند چندین بیماری و نگرانی های دردناک زانو را درمان کنند، به ویژه آنهایی که مانع حرکت می شوند.

بیماری های زانو که پزشکان کایروپراکتیک درمان می کنند عبارتند از:

1. استئوآرتریت

استئوآرتریت زمانی رخ می دهد که غضروف مفصلی زانو به دلیل افزایش سن یا آسیب از بین می رود. که منجر به درد، سفتی و محدودیت تحرک می‌ شود.

حتما بخوانید:   کایروپراکتیک چیست؟

1. آرتریت روماتوئید

علائم این بیماری خود ایمنی التهابی شامل تورم و سفتی است. با گذشت زمان، این عارضه می تواند باعث آسیب استخوان، مفاصل و غضروف شود.

1. آسیب منیسک

پارگی منیسک به دلیل افزایش سن، آرتریت و چرخش یا چرخش شدید زانوی شما رخ می دهد.

1. تاندونیت کشکک

تاندونیت کشکک یک آسیب مکرر است که باعث التهاب و ضعف در تاندون کشکک می شود که کاسه زانو شما را به استخوان ساق پا متصل می کند. اغلب، این وضعیت در ورزشکاران رخ می دهد.

کایروپراکتیک همچنین ممکن است سایر علل زانو درد را درمان کند. با این حال، برای آسیب‌ های شدیدتر زانو و شرایط مزمن، باید با پزشک مشورت کنید.

کایروپراکتیک زانو همچنین ممکن است برای توانبخشی پس از جراحی و همچنین استفاده بیش از حد و آسیب های ورزشی، از جمله رگ به رگ شدن و کشیدگی، مناسب باشد.

داشتن اضافه وزن یک از  دلایل شایع زانو درد است. اضافه وزن فشار بیشتری بر ستون فقرات، باسن و زانوهای شما وارد می کند که منجر به التهاب می شود.

پزشکان کایروپراکتیک چگونه درد زانو را درمان می کنند؟

درمان کایروپراکتیک برای زانو درد به علت، علائم و عوامل مؤثر بستگی دارد که ممکن است شامل وزن اضافی، وضعیت نامناسب نشستن در خانه یا محل کار باشد.

متخصص کایروپراکتیک علائم همراه شما از جمله التهاب، سفتی و ضعف را نیز در نظر می گیرد.

درمان کایروپراکتیک معمولا شامل درمان  سایر نواحی بدن از جمله گردن، ستون فقرات و باسن می باشد. معمولا سفتی و ناهماهنگی درستون فقرات  این نواحی می تواند موجب  درد زانو شود. به علاوه، ممکن است دکتر کایروپراکتیک برای کاهش فشار روی زانوی خود، وضعیت بدنی و الگوهای حرکتی نامناسب شما را درمان کند.

حتما بخوانید:   درمان میگرن با کایروپراکتیک

درمان های رایج کایروپراکتیک برای زانو درد

1. دستکاری دستی:

این تکنیک عملی شامل تراز کردن ستون فقرات و مفاصل برای کاهش استرس، بهبود وضعیت بدن و افزایش تحرک است.

1. کشش:

این تکنیک شامل کشش زانو برای کاهش التهاب و افزایش تحرک است.

1. اولتراسوند:

اثر ماساژ امواج صوتی می تواند درد، التهاب و سفتی را کاهش دهد.

1. الکتروتراپی:

یک دستگاه تحریک کننده، مانند واحد تحریک الکتریکی عصب از طریق پوست (TENS)، پالس های الکتریکی کوچکی را برای کاهش تورم، کاهش تنش و افزایش جریان خون ارسال می کند.

1. لیزر سرد:

این درمان به التهاب و تسریع بهبودی کمک می کند.

6. اشعه مادون قرمز:

گرمای مادون قرمز می تواند به کاهش درد، کاهش سفتی و افزایش جریان خون کمک کند.

1. برنامه تمرینی خانگی:

برنامه سفارشی شما شامل تمرینات توانبخشی و کشش برای تقویت زانوی شما و عضلات حمایت کننده آن خواهد بود.

سایر درمانهای که کایروپراکتیک پیشنهاد می دهد

کایروپراکتورها همچنین ممکن است توصیه کنند:

ماساژ درمانی

سرد و گرم درمانی

گیاهان و مکمل ها

یک رژیم غذایی ضد التهابی

آب درمانی

آموزش تکنیک ها صحیح قرار گرفتن بدن

جلسات کایروپراکتیک چگونه هست؟

• در طول جلسه اولیه کایروپراکتیک شما برای درد زانو، پزشک شما در مورد سابقه پزشکی شخصی و خانوادگی، سبک زندگی و شغل شما می پرسد.

• پزشک کایروپراکتیک از شما می پرسد که درد شما چگونه و چه زمانی شروع شده است و کدام فعالیت ها باعث بهبود یا بدتر شدن آن می شود. برای توضیح نوع، محل و فراوانی درد آماده باشید.
حتما بخوانید:   بهترین کایروپراکتیک در کرج

• آنها یک معاینه فیزیکی برای بررسی ضربان قلب، فشار خون و الگوهای تنفس شما انجام خواهند داد. در صورت لزوم عکس رادیوگرافی می گیرند.

• معمولاً در طول درمان روی میز می ایستید، می نشینید یا دراز می کشید و می توانید کاملاً لباس بپوشید. لباس راحتی بپوشید که به شما اجازه می دهد آزادانه حرکت کنید.

• برای تعیین علت درد زانو و ایجاد یک برنامه درمانی مناسب، پزشک کایروپراکتیک شما ممکن است فشار کمی را به نواحی حساس وارد کند. آنها ممکن است هنگام حرکت و گوش دادن به صداها، از جمله ساییدن یا کلیک کردن، مفصل را احساس کنند.

• پزشک کایروپراکتیک زانو  شما به شما اطلاع می دهد که چه تعداد درمان را توصیه می کند. به طور معمول، جلسات در هفته های اولیه بیشتر است.

• متخصص کایروپراکتیک عمل جراحی انجام نمی دهد. اگر آنها قادر به درمان بیماری شما نباشند، شما را به یک متخصص مناسب ارجاع خواهند داد.