هزینه کایروپراکتیک در کرج

هزینه کایروپراکتیک

هزینه کایروپراکتیک در کرج با توجه به عوامل متعددی مشخص می‌ شود. البته برخی از افراد تصور می‌ کنند هزینه های کایروپراکتیک خیلی بالا نیست زیرا این کار نیاز به مهارت و تکنیک خاصی ندارد درصورتی که باید گفت دکتر کایروپراکتیک علاوه بر دورههای آموزشی مهارت و تکنیک های لازم را  برای چندین سال گذرانده است و این روش درمانی کاری تخصصی محسوب می شود.

به طور کلی می توان گفت که هزینه کایروپراکتیک در کرج بستگی به نوع بیمه فرد، شدت بیماری فرد، تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان فرد ، مرکزی که این نوع خدمات را ارائه می دهد همچنین محل جغرافیای کلینیک بستگی دارد و نمی توان هزینه ای دقیقی برای جلسات کایروپراکتیک در نظر گرفت.‎

عوامل موثر در هزینه کایروپراکتیک در کرج

هزینه  یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه کایروپراکتیک توانایی و مهارت پزشک در انجام درمان دستی است. علاوه براین تعداد جلسات درمانی مورد نیاز که به وسعت و تعداد محل‌های مورد درمان و همین طور شدت درد بیماری متفاوت است همگی بر هزینه درمان تأثیرگذار خواهد بود

معمولا دکتر کایروپراکتیک با توجه به نوع و روش درمان، هزینه کایروپراکتیک در کرج را تعیین می کند. برخی از روش های درمانی در کایروپراکتیک که در هزینه تاثیر گذار است. به کارگیری اشعه ها یا شوک های الکتریکی است که بسته به زمانی که از آن ها استفاده می شود، فرد هزینه متفاوتی می پردازد در اینجا به برخی از این اشعه ها و شوک الکتریکی اشاره شده است.

-انجام ماساژ

-اولتراسوند

-دیاترمی

-تحریک الکتریکی عضلات

-تحریک الکتریکی اعصاب

-اشعه مادون قرمز

هزینه کایروپراکتیک در کرج نسبت به شهرهای دیگر

ممکن است این سوال برای شما هم پیش میاد که هزینه کایروپراکتیک چقدر است  و این هزینه در شهر های مختلف باهم متفاوت است یا خیر.

در پاسخ این سوال باید گفت که هزینه کایروپراکتیک در شهر های دیگر هم  بستگی به نوع عارضه و همچنین نحوه درمان دارد. به عنوان مثال در انحراف ستون فقرات در صورتی که فرد نیاز به جلسات درمانی بیشتری داشته باشد، قطعا بیمار هزینه بیشتری خواهد پرداخت . هزینه کایروپراکتیک در شهری دیگر هم از این قاعده مستثنی نیست

حتما بخوانید:   کایروپراکتیک چیست؟

• لازم است قبل از مراجعه به دکتر کایروپراکتیک این نکته را بدانید که اگرچه این روش درمانی، ممکن است برای شما هزینه هایی داشته باشد، اما فرد نه نیاز به جراحی خواهد داشت و فرد عوارضی بعد از درمان نخواهد داشت..

تعداد جلسات در هزینه کایروپراکتیک در کرج

به طور معمول، برای روش درمانی کایروپراکتیک، فرد نیاز به بیش از یک جلسه درمان دارد و ممکن است به طور متوسط دوره درمان هر فرد چند هفته به طول انجامد که البته، ممکن است متخصص کایروپراکتیک، معمولا دو یا سه  جلسه کوتاه مدت در هفته اول تجویز کند. مدت زمان هر جلسه حدوداً ده الی بیست دقیقه است.

با بهبودی فرد در محل عارضه ممکن است دکتر کایروپراکتیک تعداد جلسات را به یک بار در هفته کاهش دهد. به همین منظور هزینه کایروپراکتیک با کاهش جلسات درمانی، کمتر می شود.

مواردی پیش می آید که بیمار با توجه به آسیب دیدگی دارد نیاز باید این روش درمانی را تا مدت طولانی انجام دهد. در این شرایط، فواصل بین جلسات کایروپراکتیک  بیشتر خواهد شد و بیمار هر دو هفته یا بیست روز یکبار مراجعه می کند.

درمان کایروپراکتیک چگونه انجام می شود

درمانهای کایروپراکتیک معمولا در بیشتر موارد دستکاری در ستون فقرات و یا در اصطلاح تنظیم ستون فقرات است . تنظیم ستون فقرات موجب بهبود درد و همین طور بهبود عملکرد حرکتی فرد می شود.

این  دستکاری میتواند با دست و یا دستگاههای مخصوص انجام شود. البته گاهی برروی مفاصل دیگر بدن نیز کار می شود تا به درمان ستون فقرات کمک کنند.

چه بیماری های با کایروپراکتیک درمان می شود

همان گونه که می دانید درمان‌ های کایروپراکتیک معمولاً برای بیماری های اسکلتی و عضلانی استفاده می‌ شوند

این عارضه‌ ها بیشتر شامل موارد زیر است

-انواع کمردرد

– گردن درد

– درد شانه

-دیسک های کمر

-سیاتیک کمر

– مشکلات و دردهایی در مفاصل ران، زانو، مچ پا و کف پا

-مشکلات و دردهایی در آرنج، مچ دست و مفاصل کف دست

کایروپراکتیک و درد سیاتیک

سیاتیک کمر نوعی بیماری عصبی است که به دلیل فشار بر روی اعصاب سیاتیک ایجاد می شود که موجب احساس درد و سوزش در پاها به ویژه در پشت پا ،سر ، گردن و کمر می شود.

حتما بخوانید:   درمان دیسک گردن

کایروپراکتیک روش درمانی است که در درمان دردهای سیاتیکی بسیار موثر است. البته بهبودی با این روش درمانی به به شدت و نوع درد سیاتیک هم بستگی  دارد. درصورتی که درد شما به دلیل فشار بر عصب سیاتیک باشد ، می‌ تواند با کمک تنظیم ستون فقرات و تعادل عضلات، تا حد زیادی  فشار بر عصب را کاهش داد و موجب تسکین درد و بهبودی فرد شود.

دیسک کمر و گردن و کایروپراکتیک

همان گونه که می دانید کایروپراکتیک یک روش درمانی غیر تهاجمی محسوب می شود  که برای درمان دردهای عضلانی و اسکلتی، سیستم عصبی استفاده می‌ شود.

این روش درمانی با تنظیم و تعادل ستون فقرات، می‌ تواند بیماری‌ های مانند دیسک کمر و گردن را تا حد زیادی بهبود ببخشد . دیسک‌ کمر و گردن جزء بیماری‌ های شایع ستون فقرات است که ممکن است با درد کمر ،سردرد و مشکلات حرکتی همراه باشد. بنابراین از آنجایی که این روش درمانی  روی ستون فقرات و تعادل عضلات تمرکز دارد، بعد از چند جلسه  باعث بهبود علائم و درد دیسک کمر و گردن خواهد شد

آیا کایروپراکتیک روش درمانی ایمن است؟

یکی از سوالات مهمی که ممکن است برای بیماران جهت انجام روش درمانی کایروپراکتیک پیش آید، بحث ایمنی این روش درمانی است.

می توان گفت اگر این روش درمانی توسط یک فرد متخصص در این حوزه انجام شود، روش کاملا ایمنی است

با این حال باید برای جلوگیری از هرگونه عوارض خاص دکتر کایروپراکتیک  ناشی یک شرح حال از بیمار قبل از هر ‎تا در صورت سابقه مشکل خاص، از این تکنیک استفاده نشود .

فواید روش درمانی کایروپراکتیک

• یکی از مهم‌ ترین فوایدی که کایروپراکتیک بر روی بدن شما خواهد داشت افزایش دامنه‌ ی حرکتی ستون فقرات شماست. شما می توانید این تغییرات را بعد از انجام تکنیک‌ ها ی کایروپراکتیک بر روی بدن خود احساس ‌کنید.

همچنین این روش درمانی باعث اصلاح در نحوه‌ ی نشستن و ایستادن افراد می شود. بعد از چند جلسه‌ ی درمانی نحوه نشستن و ایستادن شما اصلاح می‌ شود.

حتما بخوانید:   بهترین کایروپراکتیک در کرج

همین طور با این روش درمانی علائم بیماری‌ های مزمن مانند آرتروز کاهش می یابد زیرا کایروپراکتیک یکی از روشهای  تسکین‌ دهنده‌ ی درد است در آخر دردهای ناگهانی و آسیب دیدگی های گردن و ستون فقرات را کاهش می‌ دهد.

نکاتی که در هزینه کایروپراکتیک موثر است

این نکته را در نظر بگیرید که تفاوت هزینه تا حد زیادی به محل زندگی، طرح بیمه شما، کلینیک کایروپراکتیک و نوع درمانی که دریافت می کنید بستگی دارد.

مراقبت های کایروپراکتیک نقش کلیدی در مدیریت کمردرد، گردن درد، سلامت اسکلتی عضلانی و رفاه عمومی دارد. در اولین ویزیت شما، بیماران جدید می توانند با پزشک کایروپراکتیک در مورد برنامه درمانی و هزینه درمان شما مشاوره اولیه داشته باشند.

قبل از اینکه اولین قرار ملاقات خود را رزرو کنید، مهم است که با ارائه دهنده بیمه خود در مورد بیمه نامه خاص خود و اینکه چه خدمات کایروپراکتیک تحت پوشش برنامه مراقبت های بهداشتی شما هستند صحبت کنید.

همچنین لازم است این نکته را در نظر بگیرید که روش‌های مختلف درمان با هزینه‌های متفاوتی همراه هستند و برخی مطب‌های کایروپراکتیک گران‌تر از سایرین هستند. به عنوان مثال، اگر به اشعه ایکس نیاز دارید، هزینه مراقبت شما ممکن است گران تر از زمانی باشد که فقط به درمان دستی بافت نرم نیاز دارید.

سخن آخر

در آخر باید گفت که  برخی از متخصصان کایروپراکتیک ساختار قیمت گذاری را ارائه می دهند که در آن هنگام انجام هر جلسه کایروپراکتیک هزینه پرداخت می کنید، در حالی که برخی دیگر گزینه های مختلفی مانند توانایی تقسیم هزینه در طول زمان و دریافت تخفیف ارائه می دهند.

همچنین مراقبت های کایروپراکتیک توسط بسیاری از ارائه دهندگان بیمه درمانی پوشش داده می شود.قبل از رزرو قرار ملاقات با متخصص کایروپراکتیک با شرکت بیمه خود و ارائه دهنده مراقبت های اولیه صحبت کنید تا آگاهانه ترین تصمیم را در مورد اینکه چه نوع خدماتی برای شما مناسب است، را در نظر بگیرید.